08 maj 2011

Söndag.

Vila. Familj. Grilla. Mys. Trevligt.

7 kommentarer:

  1. Mirethe18:22

    Hej där! Sitter väldigt lite vid datorn men på något sätt hittade jag hit och har ögnat några av dina inlägg på denna i mina novisa ögon jättefina blogg! kommer säkert att återvända hit och smygtitta lite på ditt liv, du är verkligen bra på att uttrycka dig i både ord och bild!
    Men vad tråkigt att du lever med ständig smärta... Såg att du håller på att prova en kost med annan inriktning än du är van och det är inte lätt, men försök fokusera på vad du får äta istället för motsatsen och lycka till! Kram!/Mirethe

    SvaraRadera
  2. Härliga Söndag!!

    SvaraRadera
  3. Lisa: Me too:)

    Husfrun: Det har varit en härlig dag.

    Mirethe: Vad roligt att du har hittat hit. Tack för att du tycker om min blogg. Jag gillar att skriva och detta är ett av mina sätt att göra det. Det här med kosten är inte enkelt men jag är villig att ge det ett ordentligt försök. Tack för din uppmuntran! Jag ska verkligen försöka tänka så som du säger. Vi får träffas snart tycker jag. Kram, dorro

    mintekopp: Mycket härligt har det varit.

    SvaraRadera
  4. Bättre helg kan man nog inte ha!
    Hoppas veckan som kommer blir lika bra.
    /Anna-Karin (poet, hehe!)

    SvaraRadera
  5. Fröken grön: Nä det är en lagom söndag helt klart. Ja, vi får hoppas att veckan blir lika fin som helgen varit. kram

    SvaraRadera