05 maj 2011

Omotiverad.

Nu har jag suttit här i en halvtimme och försökt komma på vad jag ska blogga om idag. Jag kommer inte på något värt att skriva. Jag är trött. Har huvudvärk. Feber. Mår konstigt. Trots detta är jag rastlös och vill komma igång med projekt fast det går inte för jag saknar saker som behövs för att göra verklighet av mina tankar.

Så här får det bli:

1. Jag äter frukost som kommer att bestå av naturell yoghurt med bär och honungsmelon till det. Kanske tar jag mig en kopp te också i någon av de fina tekopparna jag fick. Det borde pigga upp.
2. Jag lägger Noel för att sova och lägger mig i sängen omringad av tidningar som jag tänker bläddra i men förmodligen somnar jag istället.
3. Jag vaknar på bättre humör, piggar och redo att göra något nyttigt.

Vad tror ni kommer det att funka?

2 kommentarer:

  1. Nämen usch så tråkigt!
    Att äta bra mat, omge sig med fina saker, prata med omtänksamma människor och lyssna på glad musik brukar hjälpa...och det viktigaste tänka positiva tankar.
    Hoppas att det känns bättre i dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. mintekopp: Positiva tankar är nyckeln. Alltid. Tyvärr lyckas man ju inte alltid så bra men jag försöker i alla fall. Tack för uppmuntran!

    SvaraRadera