24 maj 2011

Symötestisdag - något roligt.

Jag har inget att visa idag heller. I maj hinner jag aldrig med speciellt mycket pysslande. Då är jag i trädgården eller iväg på utflykt.

Men jag kan berätta något som jag tycker är väldigt roligt. I sommar ska jag gå kurs i två veckor. Jag ska gå en kurs i mönsterkonstruktion på Tillskärarakademin här i Göteborg. Det ser jag fram emot hur mycket som helst. Jag ska sitta i skolbänken för första gången på evigheter och jag ska lära mig saker som jag tycker är fantastiskt roligt. Kan det bli bättre? Jag tror inte det.

5 kommentarer:

  1. Det låter jätteroligt.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Å så roligt att få lära sig nya saker som man verkligen brinner för.

    SvaraRadera
  3. Lyckans ost vad roligt att få gå en sån kurs! Ska jag göra nån gång...

    SvaraRadera
  4. Hej, Dorro!

    Vad avis jag blir! Oj så kul det låter! Då måste du dela med dig av allt du lär dig till oss andra sedan, eller hur:)

    Ha så fint i trädgården!

    Kram fr Maja

    SvaraRadera
  5. Husfrun: Ja det är verkligen jätteroligt!

    mintekopp: Ja att lära sig detta ska förhoppningsvis kunna göra att jag kan sy ännu mer.

    Alma: Jepp, lyckans ost!

    Husmorsskolan: Det ska blir väldigt väldigt roligt. Kanske delar jag inte med mig av vad jag lär mig men av vad jag syr. kram

    SvaraRadera