23 juli 2011

Ett liten kik in i mitt vardagsrum.

Jag möblerade om vardagsrummet nyligen men har inte visat något för er än. Mellan soffan och den stora vitrinen ställde jag mitt älskade vita slagbord. Mitt lilla altare även kallat. Här ställer jag saker jag tycker om och vid de olika högtiderna dyker det upp saker som hör högtiden till.

Den stora silverbrickan är en favorit och på den hamnar det jag tycker mest om för tillfället. Bakom skruvade vi upp en liten hängare där jag hängt lite fint plock.

Pärlhalsband, min finfina uggla och ett hjärta förstås.

Jag älskar pärlor men ändå hänger de mest på krokar och använts som dekoration vid olika tillfällen. Hänger väldigt sällan runt min hals.

Jag hade väldigt svårt att komma på vad jag skulle ha för tavlor och till slut blev det dessa blomtavlor. Kanske kommer jag på något annat framöver.

Helheten.

Det var ett litet kik i alla fall.

Just nu önskar jag mig ett nytt objektiv. Ett objektiv som jag kan ta bra närbilder med men inte behöver hålla på att byta objektiv när jag sen vill ta lite vardagsfoton. Makro av något slag. Vad ska man välja?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar