10 juli 2011

En ros till er alla.

I fredags kom min älskade man hem med rosor till mig. Röda. Vackra. Rosor. Bara för att. Jag älskar röda rosor.


Nu vill jag ge er en av dessa rosor som tack för att ni kikar in här hos mig och läser om mitt liv i min del av världen. Mina vardagligheter och trivialiter. Bloggen har blivit en del av mig. En plats där jag skriver om saker som händer mig. Jag har alltid skrivit dagbok. Sen före jag kunde skriva. Dagboksskrivandet är mitt sätt att minnas då saker inte fastnar så bra i mitt huvud. Mitt minne är för dåligt. Jag skriver ner så mycket jag bara kan men missar det mesta ändå tror jag. Bloggen har blivit ännu ett sätt att minnas.

Jag vet att ni är ganska många därute som läser här. Det gör mig glad. Det är roligt att läsa de kommentarer som jag får och det är alltid med intresse som jag gör besök hos er.

Så tack alla för att ni hälsar på mig!

4 kommentarer:

  1. Tack själv kära du för att du delar med dig av dig själv och din vardag och sprider glädje och värme omkring dig. :)

    Härligt med "bara för att"-blommor. De är de allra bästa! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Vilka fina rosor, det är det bästa tillfället att få blommor när man inte "förväntar" sig några. Tack för att du delar med dig på din blogg! KRam Linda

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara rosor - och tack själv :)
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Min plats i solen: Tack vad du är snäll! kram

    Linda: Rosor är alltid vackra. Det är så roligt att skriva.

    husfrun: Tack tack!

    SvaraRadera