02 juli 2011

Sovande barn är en välsignelse.

Wow! är nog allt jag har att säga. Nästan i alla fall. Stella sov till 9.30 och Noel till 10.30. Han sov tolv timmar. Till slut gick jag in och väckte honom för jag blev orolig. Kändes konstigt att inte bli väckt av honom. Han vaknade motvilligt.

Så hör trött var han igår kväll. Somnade med flaskan i mun.


I och med sovande barn fick den här oerhört trötta mamman sova utan avbrott. Vilken välsignelse. Nu ska jag väl vara pigg nog att ta tag i allt som jag inte orkade med igår. Kan man ju tro i alla fall men i detta nu försöker jag komma på andra saker som man faktiskt skulle kunna göra eftersom det ju är lördag. Någon utflykt kanske?

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du kom iväg på en riktigt mysig utflykt!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att få sova ut så där ibland :)
    Hoppas ni fick en trevlig utflykt.
    Själv funderar jag på att dra iväg med familjen till stranden senare i dag.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. mintekopp: Vi grejade i huset och sen åkte vi till svärisarna där jag stängde in mig i ett rum och sov i 2½ timme medan de andra var iväg och badade.

    Husfrun: Åh vad det var skönt att sova utan avbrott. Det är lyx här hemma hos oss. Hoppas ni kom iväg till stranden. kram

    SvaraRadera