31 mars 2011

Försvunnen son.

Vill någon vara så snäll och tala om vart min son tagit vägen! Pojken som vaknade i hans säng nu på morgonen hade sovit i tolv timmar. Sånt gör inte min son.

Han vaknade klockan 9.00. Själv vaknade jag klockan 7.30 av att min kropp sa till mig att den inte riktigt förstod vad som pågick. Så här mycket kan du inte sova då får jag ont i huvudet sa den till mig. Tydligen tycker den att tre till fyra timmar per natt är nog. Åtta timmar är på tok för mycket.

Eftersom jag enligt vissa som jag känner är den mest skrockfulla person de känner så kommer sonen inte sova på hela dagen och antagligen ingenting i natt. Jag förbereder mig på det. Jag vill bara påtala att jag tror inte på skrock faktiskt.

2 kommentarer:

  1. *s* Hoppas att det blir bra trots sömnen

    SvaraRadera
  2. Oj, är det sommartiden som ställer till det? Hoppas ändå att det blir bra.
    Kram.

    SvaraRadera