02 mars 2011

Zömnsvårigheter.

Klockan är 02:46 och jag kan inte sova. Istället sitter jag här och surfar på pysselsidor. Sida upp och sida ner med vackra saker som någon som jag inte känner har sytt, stickat eller virkat. Det är inspirerande samtidigt som det är stressande. Stressande för när ska jag egentligen hinna pyssla alla dessa vackra saker? Jag har ingen aning.

Varför kan jag inte sova? En sådan natt bara. Det kommer en "jag kan inte sova natt" lite då och då. Inte ofta som tur är. Morgondagen kommer att bli smärtsam. Tror det börjar bli dags att krypa ner i sängen igen och göra ett nytt försök.

En, två, tre, fyra...trehundrafemtio....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

3 kommentarer:

  1. Åh det är det värsta. Jag har en del sånt nu med allt springande för att kissa på natten. Sen ligger jag vaken ganska länge eftersom jag börjat fundera på ngt och sen är det kört.

    SvaraRadera
  2. Att vara någons fru: Jepp, sen är det kört. Man får inte tänka. Det är livsfarligt:P

    SvaraRadera
  3. Det var nog nåt med månen igår. Jag somnade halv sju. Sov gott inatt!

    SvaraRadera