05 mars 2011

Underbara lördag!

Solen skiner över Göteborg idag. Det är helt underbart. Jag har verkligen njutit av det fina vädret. Vi kom precis hem från en tur i Kungsbacka. Min man kommer därifrån så det blir att vi är där ganska ofta.

I dag var målet med resan dit att ha en skön dag för oss själva och promenera runt i den fina innerstaden samtidigt som jag gick in i varje inredningsaffär och tittade på allt vackert. Helt klart en lördag i min smak. Det finns fem finfina inredningsaffärer på en radie av 500 meter. Njutbart för en Dorro. Jag insöp allt jag såg och pysselidéerna stormade till mig. Jag hade med mig min lilla anteckningsbok och skrev ner allt jag kom på. När jag" vallats" klart i alla affärer tog vi en promenad längst med ån så lillkillen fick sova en stund.

Nu är vi hemma och jag ska sätta en av dagens idéer till verket. Roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar