12 mars 2011

Tygfestival.

I dag blir det nästan ingen datortid alls. Jag ska ha annat för mig.

Nu ska jag iväg och köpa plastbackar med bra lock till mina tyger. Det är ingen ordning för tillfället så jag hittar inte vad jag behöver när det ska sys. När backarna är köpta ska det sorteras och när det är gjort ska backarna med alla tyger få följa med hem till "en av mina käraste vänner". Vi ska umgås hela eftermiddagen och klappa på tyger och rita mönster till olika klädprojekt. Utan mönster inga klänningar.

I kväll ska jag hem till en annan av "mina käraste vänner" och titta på mello. Det ska bli väldigt trevligt. Jag kommer med stor säkerhet att krascha av trötthet i hennes soffa efter allt kul under dagen.

Så dagens tema: tygfestival!

4 kommentarer:

  1. Tygfestival låter mycket trevligt. Skaparlusten kliar :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag får "bara" relifex och naproxen, den sistnämda äter jag nu. Jag vägrar nämligen att gå till min reumatolog (in i det sista) för personkemin stämmer inte alls. Hon får mig att gråta... så jag går istället till min doktor på vårdcentralen. Inser väl att jag kommer behöva nåt starkare snart, så jag måste till reumatologen ändå.
    Vad har du för medicin?
    Hur länge har du haft din psoriasisartrit?
    Jag har haft sen -97, men det är först de senare åren som skoven poppar upp tätare och aggressivare. Fy för detta.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Husfrun: Det var väldigt trevligt att sitta tillsammans och klappa tyger och rita mönster.

    SvaraRadera
  4. Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)
    Klicka här för att anmäla dig:
    http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/dagens-blogg_14.html

    SvaraRadera