06 januari 2011

Lathet på hög nivå.

Jag tror att jag vinner tävlingen i lathet. Jag gör verkligen ingenting trots att jag har flera saker skrivna på min mentala lista. Det finns flera saker jag går runt och stör mig på här hemma och istället för att lösa de små problemen så att de inte finns längre så går jag förbi. Den typen av saker hade jag tänkt greja med idag. Tydligen är det inte rätt dag för det idag heller. Konstigt för jag trodde verkligen att det var det. Jag får se om det plötsligt dyker upp en energikick senare.

Uppdatering: Nu har jag städat alla jackor, mössor, halsdukar och vantar. Allt har fått en plats. Underbart! Och så har jag sorterat tidningar i högar. Jag är så bra!

Uppdatering igen: Nu har jag även organiserat mitt skafferi. Tagit ut allt, torkat alla hyllor och ställt in allt igen. Jag älskar ett rent skafferi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar