17 januari 2011

Måndagsuppdatering.

Helgen passerade fort. Den har varit lugn men vi har fått gjort en hel del. Nu är det måndag igen och jag sitter och funderar på veckan. Den ser rätt tom ut för ovanlighetens skull så jag behöver se till att fylla den med bra saker. Det blir så lätt att man tramsar bort tiden när man egentligen hade kunnat göra bra vettiga saker.

I dag ska jag ta mig till torget och titta till klädrean. Det är nu man ska handla kläder till barnen när det är halva reapriset. Så en kik på det är helt klart ett måste. Får hoppas att Noel känner för en shoppingtur. Skulle gärna promenera dit men vädret ser inte så trevligt ut och jag har ännu inte tittat hur underlaget på gångbanorna ser ut. Jag har bilen hemma så det blir nog att jag tar den. Mikael tog bussen idag.

Jag vet inte så mycket mer om den här veckan ännu. Vi får väl se vad jag kan tänkas hitta på att jag måste göra. Jag är rätt säker på att det kommer vara något på temat omorganisering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar