27 januari 2011

Utlottning av virkade hjärtan.

Alla hjärtans dag är snart här. Det är ju inte en högtid som man pyntar till men det tycker jag gott man kan ändra på. Det är så roligt att pyssla om sitt hem så då gäller det att ta alla tillfällen i akt. Jag har minst ett projekt inför alla hjärtans som jag planerar att knåpa ihop. Det ser jag fram emot.

Men först en liten utlottning för er läsare för att fira att det blivit lite mer trafik på min blogg. Det tycker jag är väldigt roligt och jag blir glad för varje ny läsare som kommer hit. Det känns extra roligt när ni lämnar en kommentar. Jag kikar mer än gärna in på era bloggar och inspireras av er.

Härom veckan när jag höll på med att lära mig virka virkade jag bland annat röda hjärtan på löpande band. Det blev ett antal kan man säga. Nu lottar jag ut fem stycken av dem till er att dekorera ert hem med på alla hjärtans dag.

Jag har hängt mina i min lampa i vardagsrummet. Det ser riktigt trevligt ut.

Gör så här: För en lott lämna en kommentar här hos mig. För två lotter lämna en kommentar och låna ett foto som du länkar med på din sida. Sista tävlingsdag är den 7 februari. Jag ska ju hinna skicka hem hjärtana till vinnaren.

Lycka till!

6 kommentarer:

  1. Anonym13:02

    Åh så trevligt. Jag är gärna med och tävlar :)

    Hihi vilken fin dröm du hade. Hojta till när du behöver en personal shoper så ställer jag gärna upp! :)

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med en tävling. Jag vill absolut vara med :-)

    SvaraRadera
  3. Catrin: Vad roligt att du är med! Jag ska absolut hojta när jag behöver hjälp.
    mintekopp:Kuuul!!

    SvaraRadera
  4. Jag är på såklart! Vad du är gullig!!

    SvaraRadera
  5. Villeochsagamamman: Får se om du har tur.

    SvaraRadera
  6. Superfina! Jag vill förstås gärna vara med och tävla! :)

    SvaraRadera