09 januari 2011

Mac&Cheese och listor.

Söndag och inga måsten. Underbart!

Noel leker nöjd runt i huset, Mikael fixar med lite småsaker som han tycker passar sig att göra på en söndag och jag har precis lagat middag. I dag blir det enkel mat för jag har ingen inspiration eller så saknades någon ingrediens till allt jag kom på. Nu står det Mac & Cheese i ugnen och gottar till sig. Mycket fett och ost! Kan det bli bättre?

I kväll ska vi ha lite myskväll och sitta och fundera på våra gemensamma mål för 2011. Sånt gillar jag. Sitta med papper och penna och skriva listor och fundera på förbättringar som vi kan göra gemensamt. Jag vet inte vad jag ser fram emot mest - kakorna eller listskrivandet. Tough call!

Hoppas ni andra har en skön söndag och att ni får era batterier laddade inför en ny härlig vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar