14 februari 2011

Alla hjärtans dag typ.

Jag hade tänkt baka goda fina hjärtkakor och andra bakelser idag. Jag hade tänkt fira min underbara man och mina fina fina barn. Jag hade tänkt skriva något fint här på bloggen om kärleken. Istället ligger jag i min säng och verkar inte få orken tillbaka.

Min fantastiske man städar köket så det skiner. Han tyckte att något måste han ju göra dagen till ära. Han kan ju inte ge sin fru någon fin choklad eller blommor heller för den delen. Vi sitter i karantän. Han är bra min man. Bäst faktiskt. Han vet att ett rent kök får mig på fall, fast kanske inte just idag men i alla fall.

LOVE /´luv/
(noun, verb, and everything in between)

1: being there for eachother (no matter what)
2: holding hands, walking in the rain, and not even knowing it's raining
3: that certain look
4: a fairy tale that does come true
5: trust
6: passion
7: indefinable in it's purest form

6 kommentarer:

  1. Så fin man du verkar ha... verkligen vardagskärlek att få något så fint som nystädat. Själv får jag hjälp med tjejernas promenad när huvudet inte vill vara med.

    Fynderier är något av de bästa sakerna jag vet. Botanisera bland saker som har minnen. Diska upp dem & älska dem i mitt hem.
    Loppisjägare, ja varför inte, vad söker fröken?

    KRAM LISA

    SvaraRadera
  2. Inget säger "jag älskar dig" som ett städat kök :) Så är det bara.

    SvaraRadera
  3. Krutrut-Lisa: Min man är den finaste som finns! Han tar alltid hand om mig. Jag vad söker jag egentligen? Jag får nog fundera på det och göra en lista av vad jag faktiskt vill ha.

    Att vara någons fru: Ett städat kök är det bästa jag vet. Är det städat i köket stör det mig inte lika mycket att jag snubblar över leksaker hela tiden.

    SvaraRadera
  4. Usch för magsjuka. Hoppas så ni kryar på er snart.
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Anonym16:15

    Men stackare! Skickar en massa kärlek och hoppas att du snart blir pigg igen!

    SvaraRadera
  6. Husfrun: Tack! Det har inte varit roligt. kram kram

    Catrin:Åh tack för kärleken. Värmer alltid! kram kram

    SvaraRadera