12 februari 2011

Ledig lördag.

I dag har jag inget planerat. Tomt i kalendern och inga projekt planerade. Konstigt!

Självklart kunde vi inte hade det så allt för länge så jag såg till att hela familjen började storstäda. Sovrummet skiner vilket det inte gjort på väldigt länge för det har agerat lagerlokal. Badrummet är såpaskrubbat av mig. På knä i såpa är alltid ett trevligt äventyr. I Stellas rum är leksaker lagda på plats och Noel har vandrat runt från rum till rum och varit nöjd över allt liv omkring honom. Jag gillar städlördagar. Det blir till en stor gemensam fest.

Nu ska vi ta en promenad i vintersolen. Göteborg bjuder på fantastiskt vackert väder idag. Kallt men sagolikt.

4 kommentarer:

  1. Här skulle det också behövas städas men det är svårt när man som jag haltar runt på kryckor - och mannen jobbar ;)

    SvaraRadera
  2. Blev ju riktigt städsugen!

    SvaraRadera
  3. Husfrun: Usch då! Hade du bott i närheten hade jag kommit och hjälpt dig. Jag vet hur det är med ett knä som inte fungerar. Ska röntga mitt knä om två veckor. Det ser jag fram emot. Hoppas din lördag varit bra! kram

    Jessica: Vad trevligt att kunna inspirera till städning. Jag är ju knäpp och gillar att städa. Trevlig helg på dig!

    SvaraRadera
  4. Det är såååå skönt när det är färdigstädat :)

    SvaraRadera