17 februari 2011

H som i hem.

Jag älskar mitt hem! Jag är ingen person som behöver resa bort och göra en massa saker utan jag trivs här i min lilla sfär. Här är jag lycklig och trygg och jag har precis allt jag behöver. Här finns alla jag älskar mest i hela världen och jag omringas av saker som jag har valt ut för att de betyder något för mig. Inredning är ett stort intresse och jag har projekt på gång hela tiden. Det finns alltid något rum som ska göras om och då bor jag bara i ett litet radhus. Min stil är väl en variant av lantligt. Det vita med uppblandat med favoritfärgerna.

En hemmamänniska är vad jag är och jag är glad för det.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin fågelbur, helt underbar! Så härligt att känna så, att ens hem är ens tempel :-)

    SvaraRadera
  2. mintekopp: Precis så är det. Mitt hem är mitt tempel. Jag är väldigt förtjust i fågelburen. Jag fick den av en god vän.

    SvaraRadera