11 februari 2011

Ibland på fredagar fixar vi till håret och har mannekänguppvisning. Och sen äter vi paj.

Stella satte upp håret, satte på sig fina klänningen och showade loss. Bättre än så kan det väl inte bli en fredagskväll?

Karatekickar är rätt vanliga vid mannekänguppvisningar har jag hört. Det senaste på catwalken.

Spagat och en flyktig men romantisk blick.
Visst är hon fantastiskt söt?
Klänningen hade mamman när hon var på bröllop. Jag var fem eller sex år.

Efter uppvisningen var det dags för middag. Till middag blev det tacopaj. En klar favorit.

Till fredagsmyset blev det äppelpaj med glass. Jag vet, jag vet. Dålig fantasi. Paj och paj.

Fredag är en härlig dag.

3 kommentarer:

  1. Älskar klänningen! Ja, och ungen åxå...

    SvaraRadera
  2. Anonym09:47

    Fredag är en väldigt härlig dag!

    Vad tråkigt att du känner så! Jag misstänker att du är väldigt vacker men att det i ditt huvud sitter ett band som spelar upp dumma tankar. Spela in nya fina tankar istället - det har jag lärt mig & tänk så mycket roligare det blir att få komplimanger av sig själv hela dagarna ;)

    SvaraRadera
  3. Villeosagamamman: Ja, klänningen är helt klart en pärla. Synd att det inte passar mig:) Ungen som är i är lätt att älska.

    Catrin: Så illa är det inte. Bara trist när man är van vid att se annorlunda ut.

    SvaraRadera