24 februari 2011

Massiv trötthet och lång pyssellista.

I dag har jag varit väldigt trött. Har inte orkat ta tag i någonting alls. Februari suger musten ur mig och det finns ingen energi över till något annat än att hålla mig vaken. Trist. Jättetråkigt, men sant.

Jag laddar för morgondagen då jag ska ha syjunta här. Vi ska sticka, virka och brodera i massor. Och det kommer bli en hel massa prat och skratt. Självklart ska det ätas också. Äta är ett måste. Så jag har laddat för det hela dagen och hoppas på en natt fylld av sömn och ingen gråtande bebis.

Mitt huvud sprängs av pysselidéer och jag undrar när jag ska få tid att sitta och göra allt jag vill göra. Listan är lång och tiden är obefintlig. En svår ekvation att knäcka.

Livet. Livet.

3 kommentarer:

  1. Februari är en öken. Men det blir bättre, man måste tro det.

    SvaraRadera
  2. Jag hade också en massa filmisar när jag var liten, både nya och sådana jag fått ärva, men de är borta nu.

    Vad kul med syjunta!

    SvaraRadera
  3. Trist med tröttheten men jag hoppas att syjuntan får dig att piggna till lite och tillför lite extra energi. Låter som det kommer att bli hur kul som helst. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera