07 februari 2011

Måndag.


God morgon! Jag hoppas ni alla har vaknat på rätt sida sängen idag och känner er laddade för en ny fantastisk dag. En härlig måndag med en hel vecka av nya möjligheter framför. Visst känns det bra? Tänkte väl det.

Jag vet inte riktigt vad som ligger framför mig denna veckan för jag är inte så säker på att jag är frisk riktigt än. Denna influensa sitter i hårt måste jag säga. Jag kände mig bättre i lördags men i går vad jag riktigt dålig igen och idag känner mig väldigt seg. Vi får se.

Jag börjar med idag.

Vad ska ni göra för trevligt i veckan? Har ni något roligt planerat?

2 kommentarer:

  1. Ikväll ska jag sticka klart en liten kanin till min dotter;)Hon har en kaninperiod just nu... Åh, jag är ju som du vet löjligt förtjust i att sticka!

    Ha det fint och krya på dig!

    /Maja

    SvaraRadera
  2. Bra inställning på veckans första dag!
    Glada tankar.

    SvaraRadera