21 februari 2011

J som i jordgubbe.

Sommar är jordgubbar. Röda solvarma jordgubbar på en strand med barnen lekande vid vattnet. Jag längtar så jag blir tokig. Jag längtar efter värmen och solen. Jag längtar efter att vara barfota. Jag längtar efter att ha alla dörrar öppna och låta sommarluften ta över mitt hem.

Jordgubbar äter jag nästan ihjäl mig på när det är sommar och ni ska bara veta hur mycket jordgubbar jag äter när jag är gravid. Jag är som tokig då. Litervis varje dag blir det då. Jag kan inte vara utan. Mums!

3 kommentarer:

  1. Å vad jag lääängtar...

    SvaraRadera
  2. Gud så gott! Jag spanade in såna läckerbitar på ICA... för att hejda mig & inse hur lite de smakar som sommarbären. Men snart sa optimisten & stirrade ut på havet av snö.

    KRAM LISA

    SvaraRadera
  3. Att vara någons fru: Men verkligen! Längtar så jag dör.

    Krutrut: Vad bra att du hejdade dig tycker jag. Tråkig smak och galet dyrt.

    SvaraRadera