16 februari 2011

G som i godis förstås.

Mums vad jag tycker om godis. Jag kan äta godis precis när som helst. Jämt skulle jag kunna äta det om det var okej att göra det. Gott! Gott!

Jag tycker bäst om smågodis som jag plockar ihop själv. Det ska vara syrliga och söta saker. Lakrits är gott men inte nödvändigt. Choklad väljer jag aldrig i min smågodisblandning. Choklad köper man separat. En mörk sort. Det ska vara knattar och det ska vara fiskar och skumgodis. Och när man äter ska man välja en bra blandning och lägga på rad på bordet. Jämnt antal ska det vara och det ska alltid ligga ett jämnt antal kvar på bordet när man plockar upp. Egentligen behöver jag nog inte tala om det för det vet alla. Det är så man äter godis. (Och nej, jag är inte ett dugg konstig;)).

2 kommentarer:

  1. Haha, ja godis är gott, men det ska vara mest choklad i påsen ;)

    Sv. nej, den där dög ju inte. Jag försökte hitta mönster på google och det här var det enda som dök upp. Nu är jag nyfiken på hur du virkar...
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Husfrun: Ja, vi får se om jag får till några söta skor men hur som helst måste väskan bli klar först. kram

    SvaraRadera