17 januari 2012

En favoritsajt.

Jag har en favoritsajt. En sajt som jag går in på oftare än någon annan. Det finns ingen anledning att gå in så ofta som jag gör men man kan aldrig veta om det har kommit något nytt som jag vill läsa om. Något som jag kanske måste ha stående i min hylla.Jag kan scrolla ner för sidorna långa långa stunder utan att märka hur tiden går. Det ligger alltid något i min kundvagn och väntar på nästa beställning. Minst en gång i månaden skickar jag efter något nytt. Ibland många. Ibland bara en. Jag får aldrig dåligt samvete utan känner mig alltid glad och förväntansfull. Något nytt och en stunds härlig sysselsättning med en kopp te till. Just nu ligger det ett paket och väntar på mig på posten. Avsändaren är Adlibris. Nya fina böcker som bara väntar på att bli öppnade och lästa. Av mig. Mmmmmm!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar