16 januari 2012

Måndagslistan.

Ja men då var det måndag igen. Hur det gick till det vet jag inte riktigt för förra veckan tog jag mig igenom i en dimma och kan inte minnas att dagarna ens kom och gick. Jag hoppas på en bättre vecka denna veckan. Jag har inga direkta planer för den kommande veckan för det känns onödigt att planera för saker som jag sedan ändå inte orkar med för då får jag bara dåligt samvete för att jag inte får det gjort. Denna veckan tänker jag ta det som det kommer beroende på antalet timmar sömn och mängd dimma.

Idag är det måndag och jag är glad för att:
  • jag fick möjlighet att sitta helt för mig själv i tre timmar i lördags. Det var väldigt skönt.
  • mannen och jag har varit på gott humör trots rejäl sömnbrist.
  • min familj är så fantastisk och att vi har så roligt tillsammans.

2 kommentarer:

  1. Bra saker att vara glad för - men helst hade jag stannat hemma i dag..! :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan jag förstå. Alltid härligt att stanna hemma men jag kan längta ut och iväg istället som ju är hemma varje dag.

      Radera