09 januari 2012

Måndagslistan.

I dag börjar vardagen på riktigt detta år. Mannen var ju ledig förra veckan så vi det var lite annorlunda än vad det är när jag är hemma själv. Jag har lite småprojekt jag vill få gjorda under veckan som kommer. Som att få vikt en hög med tvätt högre än Kilimanjaro, tvätta lite mer kläder (men först efter att den andra tvätten är vikt), påbörja ett personligt projekt som stört min hjärna i någon vecka och greja i arbetsrummet om det finns möjlighet (beror på hur mycket mannen ska ela).

Idag är det måndag och jag är glad för att:
  • Mikael så ihärdigt jobbat med väggen och att rummet är jättefint.
  • den gröna färgen i Noels rum är så fin.
  • helgen varit hur trevlig som helst.
  • min mamma, syster, svåger och syskonbarn var här i lördags och fyllde huset med kaos.
  • jag funnit tid att sitta och läsa bok helt för mig själv. Underbart!

Nu mot veckan. Tjoho!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar och positiv måndagslista! Jag gillar! :)

    SvaraRadera
  2. Trillingnöten: Tackar tackar!

    SvaraRadera