20 januari 2012

Fynd!


Häromdagen var jag på Mio och kollade in rean. Vi bor alldeles bredvid så jag brukar gå dit i januari när de börjar rea ut för halva reapriset. Jag kommer faktiskt sällan hem med något men denna gången hittade jag några riktigt billiga saker som fick följa med hem.

Ugglan Harry, står till vänster, blev jag väldigt förtjust i. Ugglan Hillevi blev överlycklig när hon fick en så ståtlig kamrat att pryda hyllan tillsammans med. Man kan riktigt se hur de försöker sprida klokheter till oss här i huset.

Och så fick jag med mig två via sifferkuddar till soffan. Jag har länge känt att min soffa behöver fler kuddar men jag tycker ofta att kuddar är onödigt dyra och jag har inte haft rätt tyg hemma för att sy några men nu fanns de där till en väldigt billig peng. Det fick bli två stycken.



Jag har knappt varit ute på rean i år eftersom man behöver pengar för att handla och det kan man inte säga att det funnit mycket av. Jag är väldigt glad för dessa nyheter i hemmet i alla fall

1 kommentar:

  1. Anna22:29

    Om du gillar ugglor kanske det här kan vara något? Snubblade över den och tänkte på dig. :-)

    http://www.myowlbarn.com/p/owl-lover-2012-calendar.html

    SvaraRadera