05 januari 2012

Just nu en gång till.

Jag står och fixar med lite mellanmål. Det blir pizzapannkaka. Pizzapannkaka är en favorit bland barnen. Två tortillabröd med ost mellan och stekt i torr panna och sen uppskuren i fyra bitar. Mumsigt! Vill man lyxa till det tar man och gör en guacomole och brer på när det är dags att äta. Eller så tar man lite salsa på bara. Stella och Noel leker på övervåningen. Snart kommer finaste Lisa och Espen hit för lite eftermiddagslek. Mikael sitter förmodligen på cykeln på väg hem.

Har jag sagt att jag älskar vardagar?

2 kommentarer:

  1. Alltså, en sån där med guacamole på skulle jag betala dyrt för. Måste testa någon dag! Tack!

    Och tack söta du för din fina kommentar hos mig, vad glad jag blev!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Linda: Då tycker jag att du ska göra dig lite pizzapannkaka. Ett billigt snacks helt klart. Man kan ha kesella, spenat och ost mellan också. Mkt gott! kram

    SvaraRadera